Sunday, April 7, 2013

Cyanide, Happiness and Cobain


Disclaimer: I don't get people who whine about Cobain, shit like "Give us back Kurt Cobain and we'll send you Lady Gaga". Quite frankly I'll much rather listen to Gaga than Nirvana.

22 comments:

  1. I may be the only one who agrees.

    ReplyDelete
  2. I agree too. Nirvana wasn't really that good, actually it was kinda awful. Even if I'm not a fan I have to admit that Gaga has great melodies, awesome songs :)

    ReplyDelete
  3. Gaga over Nirvana any day. Should have taken a pic of old classmates' faces when I said I had never heard a single song from Nirvana. And didn't care to hear any either.

    ReplyDelete
  4. I loved the pic LOL... It's surprising how many overrated bands are out there and I tried to give Nirvana a chance a long time ago, but I can't help finding them annoying (Foo Fighters sometimes as well :/)... I like Gaga a lot and I'm not ashamed of it xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'll disagree with you there, Foo Fighters is pretty cool, plus they're music videos are awesome!

      PS. I'm no fan of Nirvana nor Gaga...I'll stick to Jani's music for now :>

      Delete
  5. Well I definitely don't agree >:c
    But To each its own.

    ReplyDelete
  6. No opinion, heard like 2 songs of each. Last Bon Jovi's album playing in my drive now, beats both mentioned artists ;)

    - Rhodi, too lazy to log on

    ReplyDelete
  7. I have no idea that you hated Nirvana. I thought I was the only one that actually got how shit they are.

    Really pleased by this. Really pleased.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't actually hate them, I'm just not a fan

      Delete
  8. and Jani smells like teens spirit!:P

    ReplyDelete
  9. Dislike both. But if God is a cool guy, maybe we could get Ronnie James Dio back in exchange.

    ReplyDelete
  10. Despite how shitty and overrated Nirvana is, I have to give them credit for inspiring me to pick up the guitar. Sometimes you do the right thing for the wrong reasons, but it still counts, doesn't it? :P

    ReplyDelete
  11. it's not Gaga it's "we'll send you Justin Bieber".. haha so you like Justin bieber :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.facebook.com/pages/Give-us-back-Kurt-Cobain-and-we-will-send-you-Lady-Gaga/249153356189

      So fuck you dipshit :)

      Delete
    2. fuck you too belieber, nice page :D

      Delete
    3. I meant little monster :3

      Delete
    4. and who the fuck is Kurt Cobain? xD

      Delete
    5. Dead rotten guy with half a head

      Delete
  12. Are you sure you didn't mean "I'd rather watch Gaga than Cobain" ?

    ReplyDelete
  13. Cyanide wins. Always. AHAH!
    I never really got into Nirvana. Though it's history. There's difference between judging by personal taste and observing facts. :)

    ReplyDelete